Facebook mainokset

Facebookin avulla pystyt tietämään mitä ala-asteella ollut ystäväsi Kalevi on tehnyt viime aikoina.. Voit esimerkiksi saada selville, että Kalevi on käynyt kaupassa ostamassa perunalastuja.

Voit myös kuulla, että Henriikka on saanut vatsataudin ja ostanut papukaijan.

Facebook on ilmainen käyttäjälle ja Facebookin tarkoituksena on kerätä käyttäjästä niin paljon informaatiota kuin mahdollista. Käyttäjän informaatiota käytetään optimaalisesti hyödyksi luodessa Facebook mainoksia, jotta käyttäjälle saadaan myytyä turhia tuotteita.

Facebookissa näytät kuvia elämästäsi, kerrot mistä asioista pidät, puhelinnumerosi, asuinpaikkasi, perheen jäsenien nimiä, kumppanisi nimen, lapsiesi nimet.... Menetät siis täysin yksityisyytesi, joka on äärimmäisen tärkeää yksinkertaista huoletonta elämää kannattavalle.

Katso itse miten Facebook mainos tehdään painamalla tästä. Yritys määrittää haluamansa URL osoitteen, luo otsikon, kirjoittaa mainoksen tekstin ja lisää kuvan. Tämän jälkeen määritetään missä maassa Facebook mainos näkyy, missä kaupungeissa, minkä ikäisille henkilöille, pelkästään miehille tai naisille vai molemmille sukupuolille, mistä asioista kiinnostuneille henkilöille, sinkuille, parisuhteessa oleville, kihloissa oleville, naimisissa oleville, mitä kieltä puhuville, millaisen koulutuspaikan omaaville, millaisen työpaikan omaaville...

Tämän jälkeen määritetään maksuvaluutta, maa, aikavyöhyke, kampanjan nimi, sekä kokonaisbudjetti tai päiväbudjetti.. Näet myös mitä mainos tulee maksamaan.

Kun etsit Googlesta "Facebook mainonta, facebook markkinointi, mainostaminen facebookissa...." Näet monia yrityksiä, jotka myyvät Facebook mainoksia. Kyseiset yritykset myyvät yleisesti aggressiivisesti puhelimitse (myyjinä toimivat lähes poikkeuksetta työvoimatoimistosta löydetyt "asiantuntijat") . Mainokset tehdään siten, että mainoksia myyvä yritys maksimoi oman hyötynsä eikä itse mainostaja.

Facebook on ajantuhlausta, jossa luet lähes poikkeuksetta Kalevin turhista kuulumisista. Facebook aiheuttaa riippuvuutta, jolloin koet tarpeelliseksi avata profiilisi useita kertoja päivässä.

Puhu oikeille ystävillesi kasvotusten äläkä tuhlaa aikaasi Facebookin turhuuksiin vaikka mikään ei ole 100% huonoa.