Kyllästyttyä työhäsi sano ainakin nämä 7 asiaa työnantajallesi

1. En halua osallistua kokoukseen.. Tee muistiinpanot ja saatan lukea ne.

2. Ette pysty tekemään tätä työtehtävää ilman minun panostani.

3. Jos ette paranna työn mielekkyyttä haluamillani osa-alueilla, joita ovat X,Y,Z.. Antakaa potkut.

4. Katson parhaillaan uusia työpaikkoja, joissa kriteerejäni ovat X,Y,Z.. Jos en löydä niin työttömänäkin on mukavampaa kuin sinun työpaikallasi. Olen vapaaehtoisesti ensimmäisenä kun alatte irtisanomaan ihmisiä.. Siihen asti olen mahdollisimman laiska.

5. Tämän työpaikan asiat on maailman todellisten ongelmien mittakaavassa yksi kärpäsen p*

6. Olen jatkossa mahdollisimman laiska töissä, jotta jaksan panostaa enemmän vapaa-aikaani, jolla on oikeasti merkitystä toisin kuin tällä työllä.

7. Älä yritä tuputtaa minulle enemmän töitä, jotka eivät kiinnosta tai kuulu tehtäviini.. Ja juurikaan mikään tämän työpaikan tehtävä ei ole kiinnostava.